måndag 7 januari 2013

Imorgon

Imorgon eftermiddag lämnar vi sjukhuset och tro det eller ej men vi får ta med oss Love och Ludvig hem! När vi kommer hem så möter mina och Mattias föräldrar oss och såklart även våra små håriga tjejer. Ska bli intressant att se vad tjejerna tycker om våra bebisar som de säkert tycker är sina bebisar :-)
Det kommer säkert bli en stor omställning för alla att komma hem men vi har bestämt oss för att inte ha så många planer första veckorna.



Matkoma hos Love (till vänster) och nära sömn hos Ludvig :-)

10 kommentarer:

♥ Ninna - VillBliMammaNu ♥ sa...

Oh, önskar er en UNDERBAR hemresa och start på ert nya liv tillsammans hemma! :-)

Kram Ninna

Linnéa sa...

Ojojoj! Här har man inte varit inne på bloggen på ett par dagar och så har det hänt så mycket! Vad underbart skönt att ni får komma hem allra redan! Vad glad jag är för er skull! Hem och mys nu och inga planer låter som en klok start!
Många kramar!

Anonym sa...

Vi i Örebro önskar allt gott. Herregud vad de är lika sin farsa!!
Kram Britta med resten

Luiza sa...

Åh, sitter och läser ikapp och kan bara hålla med om att 2012 , helt klart, är det bästa året hittills, och visst är man nyfiken på att se vad 2013 har att erbjuda.

Vad oerhört skönt att få komma hem igen, MED pojkarna =).
Jag minns att jag tyckte det var ett helt annat hem, ett främmande hem, på något sätt...
Men jag vande mig rätt fort =).

Jag önskar er allt gott.
Kramar

Anonym sa...

Så härligt! Vi ser fram emot att se er med barnvagn här ute på grusvägarna i Gynnås till våren:-) , kram Teres i Torestorp

Mitt liv som fru L sa...

Vad härliga nyheter! Måste kännas underbart för er! Vovvarna kommer nog älska att vakta och ligga nära pojkarna! <3

Tänk att nu blir det riktigt på riktigt, om du förstår hur jag menar?! ;)

Ni gör helt rätt att ta det lugnt nu i början, ha inget inplanerat utan boa in er med era killar, vovvar och mys! <3

Många kramar <3<3<3
C

Therese GBG sa...

Grattis. Vad skönt att äntligen få komma hem! Hundarna kommer älska bebisarna tror jag ;) dom har ju sedan länge "känt" de sedan i magen. Ni gör rätt i att ta dagarna som de kommer! Omställningen är enorm att komma hem och för er med 2 prematurbarn lite extra! Varm kram till hela familjen!

Längtan sa...

Så härligt för er. Vet själv hur skönt det var att åka hem och vi hade då bara varit på neo en vecka och dessutom varit på neo i samma stad som vi bor.

vardagen blir annorlunda, men ta dagen som den kommer.

kram

kommandoran sa...

Grattis! Det är en fantastisk känsla, ja minns den som igår! Lycka till
kram

Anonym sa...

Vad härligt!! Får kanske kika förbi en dag när är i Småland och vänder!
/Kristina