torsdag 17 januari 2013

Härliga dagar

Vilken fantastiskt väder vi har! Det är ju så här vintern ska vara; snö och sol. Idag tog vi en promenad på över en timme, gäller att passa på mellan matningarna när båda barnen sover! Att kunna gå ut så här mitt på dagen en helt vanlig torsdag och ta en promenad är verkligen lyxigt. Vi har redan haft 2 månader ihop som föräldralediga och kommer ha minst en månad till ihop. Efter det kommer Mattias vara hemma minst en dag i veckan tills jag ska börja jobba igen vilket blir om tidigast 2 år. Om jag får bestämma så blir det om 2,5 år. Det är gott att få många dagar ihop. Nu i början behövs de ju varje dag tills vi kommit in i rutiner och sen är det gott att få mer än helgerna ihop!
På tal om helg så är det ju snart helg vilket innebär besök av vänner för vår del. Trevlig helg!









Ludvig



Love



Vi har en "vägg" mellan barnen, annars stör de varandra för mycket och ingen av dem sover....

4 kommentarer:

Mitt liv som fru L sa...

Vilka fina bilder! Tänk att du går med en barnvagn med dina barn liggandes i...Magiskt <3

De är så himla söta och fina! De där kinderna skulle jag vill pussa sönder ;)

Kram C <3<3<3

Therese GBG sa...

Stoltheten lyser i dina ögon på bilden :-) så jäkla härligt att ni fått era små pojkar och att allt går så bra. Jag hoppas åter att få ett + Bim på söndag. Tänkte testa mån, ons, fre och sön. Är man knasig eller. Lite testberoende
;-) Blir extra bebissjuk av att läsa bloggar om små söta bebisar. Kollar bloggen varje dag och hoppas på uppdateringar ;-) Ha en underbar helg! Jag och mannen åker på spa över helgen. Ska bli underbart. Dottern stannar med mormor :)

maria sa...

Håller tummarna för ett fint plus! :-)
Ha det så gott på spa!

Evl sa...

Underbara bilder <3! dom är så söta :)