fredag 11 juni 2010

Varsågod...


....nu har jag lagt mig här så du kan klia mig på magen!! Så här gör Lady flera gånger om dagen och bara man kommer fram till henne och typ kliar lite under ena örat lägger hon sig så här och så ska man klia henne under hakan och på magen, då mår hon som bäst :) Lediga helgen är här och ikväll ska vi till Mattias jobbarkompis L som ska gå i pension. Imorgon blir det trädgården om uppehåll, teater här i Gnosjö på eftermiddagen med Mattias farmor (hennes födelsedagspresent)och på kvällen lite grillat :) På söndag ska vi gå på något man inte går på varje år, nämligen en prästvigning. Det är min goa vän Theresia sedan studietiden (vi pluggade pedagogik ihop innan jag läste till Sjuksköterska) i Norrköping som prästvigs i Linköping. Ska bli så roligt att få vara med!! Trevlig helg :)


"Jaha, jag får väl pyssla om henne lite då som vanligt" tänker Leia :)

3 kommentarer:

Kikki sa...

Myslady, vad fint ni fått på bloggen!

Elin sa...

Det finns en liten tävling i min blogg! :-)

Frida sa...

Va fin din blogg blivit gumman!
Vilka härliga kort på tjejerna med ;) hihi
Hoppas ni får en fin helg!
Kram