lördag 16 maj 2009

Lydnadstävling


Idag har jag varit med Husse på lydnadstävling i Lid utanför Gnosjö. Det var Lindas hund tillika min jobbarkompis Chippen som visade hur duktig han var i lydnad. De kom trea av nio hundar, jag tyckte han var jätteduktig! Husse hoppas att jag lärde mig lite av Chippen idag och att jag också snart kan börja bli lite mera lydig, vi får väl se..... Chippen syns på bilden också, han ligger bakom mig och latar sig efter tävlingen :-) Imorgon kl 7.30 hämtar jag och husse matte på jobbet och sen åker vi och hämtar min lilla Lady!!

2 kommentarer:

Anki J. sa...

Oj, det blir en lång dag för matte i morgon. Hoppas att hon kan slumra till lite på vägen ner till Klippan för på hemvägen blir det väl ingen sömn alls...
Lycka till (Lady är Anki´s favvis i kullen)!
Kram

Frida sa...

Hoppas allt går bra med Lady ;)
kommer gärna ut och kikar någon dag :D så tar jag med mig sakerna med från PrincessPE.
hoppas helgen varit bra.

KRAMIS gumman