fredag 12 september 2008

Helhelg i Göteborg


När jag fyllde 25 i augusti fick jag världens bästa present av min käre sambo: en helg i Göteborg. Vi ska bo på Hotel Gothia 2 nätter och hitta på en massa skoj. Ikväll blir det ABBA-show och middag på Trädgår´n. Imorgon blir det nog först en runda på stan och sen till Liseberg en sväng. På kvällen tänkte vi gå på bio och äta middag efter det. På söndag myser vi nog bara! Så härligt och skönt att komma iväg bara vi två. Vi har egentligen inte varit iväg ensamma sen förra sommaren så här. Förra hösten blev det ju massa renovering och sen har det bara rullat på med projekt. Ha en bra helg ni andra också ;-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad mysigt det låter :) Ha det bra!

Anonym sa...

Får gratulera i efterskott Maria. Hoppas ni får en trevlig weekend. Behöver ni hundvakt en annan gång så ring mig gärna. Hoppas vi kan ses ng gång framöver så jag får träffa Leia.
Kram Maria (och Molly)

Anonym sa...

Massor av Grattis i efterskott. Hoppas att ni nu får det riktigt mysigt och skön helg i Göteborg!!!
Många kramar/Anki & vilda tjejgänget