tisdag 19 augusti 2008

Höst


Det är i alla fall så det känns ute fast det bara är den 19:e augusti. Igår började jag jobba efter semestern och det kändes faktiskt jätteskönt att komma igång igen, blir för segt att vara hemma mera. Ikväll går jag på mitt första nattpass, ska gå brevid 2 nätter nu vilket känns skönt att börja med! I morse kom de och lastade av en byggställning utanför vårt hus, Lundvalls bygg ska lägga om taket på huset, blir klart någon gång nästa vecka. I september ska jordvärmen läggas ner så det är en del projekt på gång här nu, blir fint men gräver stora hål i plånboken... I helgen ska jag och farmor ha kombinerat 25- och 85-årskalas i Hagshestra. Vi ska grilla och äta tårta, blir roligt att träffa vänner och familj! Lägger till lite bilder från bl.a racehelgen i Karlskoga. Leia hade bäst utsikt av alla från Husses axel under STCC-racet (bild ovan).

Bröderna racing innan start på söndagen.
Leia hade fått en ny mjuk korg till vardagsrummet,
rosa och brun.
Älskar att vara med Matte i potatislandet,
jag kan också gräva, titta!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med dig om att det är skönt att komma igång, komma in i rutinerna igen och allt som hör vardagen till :D Ja hoppas de börjar släppa nu den där dumma förkylningen...slipper ta samtal på jobbet iaf ;D ja jag länkade till din blogg med hihihii ha de gott så hörs vi!

Anonym sa...

Hej! Så söt lilla Leia har blivit! Tilda väger nu 5.4kg. Stora damen :) Kurserna är superroliga att gå!Men det tröttar den lilla hjärnan. Ser att även hon e en duktig grävare :)

Anonym sa...

Hej! Så söt lilla Leia har blivit! Tilda väger nu 5.4kg. Stora damen :) Kurserna är superroliga att gå!Men det tröttar den lilla hjärnan. Ser att även hon e en duktig grävare :)

Anonym sa...

Hehe, tack. Är ganska stolt över mig själv faktist. ;) Allt väl annars?