tisdag 29 juli 2008

Vi har tagit semester


Och därmed blir det inte så flitiga uppdateringar i bloggen som förut. Jag är nu inne på min andra semestervecka och Mattias på sin sista. Vi har fått en hel del gjort här hemma i huset och i trädgården men också tagit det lugnt samt varit iväg på en del minsemestrar.
Jag började min semester med att åka till Lysekil
tillsammans med Leia, mor, moster och syster en helg.
Väldigt mysigt och väldigt hundvänligt, dit blir det
semester fler gånger!

Staketet i trädgården är färdigt....
vilket Leia upptäckt eftersom hon inte kan springa
hur hon vill längre. Ungefär halva tomten är avdelad
och det känns väldigt bra,
nu behöver man inte vara orolig för att hon kan
ta sig ut på vägen själv.
Förra veckan tog vi en sväng till Höganäs, Markus
skulle hämta grejer till sin bil. Jag och Emelie passade
på att handla kermaik mm. På vägen hem åt vi på
Wild West vid Äverntyrslandet i Halmstad. Guuud
vilken god mat de har där!! Kan varmt rekommenderas!
Markus och Emelie på Wild West
Jag och Mattias

I Söndags tog vi en sväng till Gränna och Visingsö,
här sitter Mattias, Markus, Emelie och Meja på
båten mot Gränna.
Vi åkte Remmalag, köpte polkagrisar och avslutade
kvällen med allsång och middag i hamnen.
Meja och Leia har blivit riktiga polare vilket vi
tycker är jätteskönt. Här busar de med Markus
i vardagsrummet.

Inga kommentarer: