onsdag 2 juli 2008

Tema Sommar


Ni kunde väl aldrig ana att det skulle komma bilder på Leia hos oss i nästa inlägg va? Hon ligger och sover i mitt knä här vid tangentbordet och jag passar på att uppdatera bloggen när det är lugnt en stund. Hon har nu varit hos oss i snart 2 dygn och det är redan svårt att föreställa sig ett liv utan henne. Så självklar och så underbar. Och dessutom duktig, har inte kissat inne ännu(!) Vi tar ut henne efter måltid, efter hon har sovit och lekt och då gör hon sina behov. På morgonen vid 5-tiden väcker hon oss när det är dags att gå ut. Jag och Leia var hemma tillsammans hela dagen igår, jag var ledig efter helgen. Idag jobbar jag kvällen, blir nog svårt att slita sig men som tur är så är helgen ledig, skönt!! Uppdateringar kommer efter hand, nu har Leia vaknat så då är det dags att gå ut på gräsmattan. Sommar är Leia!
I köket
Tupplur i soffan på altanen
Testar kopplet
Husse är på jobbet, passar på att vila på hans byxor

Myser hos Markus (mattias bror)
Min korg

2 kommentarer:

Elin sa...

Men vad mysigt! :) Förstår att ni har det bra nu! :) Ha det gott på jobbet! KRAM

Anonym sa...

Vilka fina kort ni har tagit på den lilla sötnosen!!! Skönt att se henne igen...