torsdag 3 april 2008

Underbart




Nu kommer uppdatering med fjällenbilder. Vi hade kanonväder torsdag och fredag. Skapligt lördagen men väldigt mulet och plusgrader på söndagen. Detta gjorde att snön blev väldigt tung att åka i. För er som letar efter ett lagom stort ställe i fjällen men lagom många backar och som är barnvänligt är Branäs verkligen att rekommendera. För övrigt rullar livet på som vanligt efter fjällsemestern. Det var vår när vi kom hem, all snö var borta :-) Snart ska jag börja så i landen, potatisen ligger och förgror i källaren. Jag kan få fast jobb om jag vill på avdelningen jag jobbar på nu men det är på natten. Provade att jobba en natt denna veckan och det gick riktigt bra. Ska jag, ska jag inte? Vad tycker ni?


Mattias bästa bild....




Lillebror (blå jacka) visar vägen







Härliga backar! 2,5 km som längst :-)


En del vurpor blev det....



Systrar på After Ski i Ladan




Lillebror och Sambon



Sista dagen såg det ut så här på toppen,
inget roligt alls....

3 kommentarer:

Elin sa...

Vad härligt ni verkar ha haft det i skidbackarna :)
Att få fast jobb är inte illa. Men tänk igenom det där... nattjobb kan ju bli väldigt jobbigt!
Ha det gott, vi hörs! föresten när tänkte ni komma hitåt Sthlm?
KRAMAR

Elin sa...

Det vore en trevlig födelsedagspresent på vår dag! :) Jag ska kolla med Jeppe hur han känner! Annars följer gärna jag med :) Håller med dig om att våren är så härlig, man ser ju fram emot allt nu :) Nu ska jag och en kompis gå och simma! KRAM

Anonym sa...

Att jobba natt har ju sina för och nackdelar. Men ett fast jobb är ett fast jobb också :) Jag tycker avsolut det är värt att testas på, är ju inte mer än att söka sig vidare om det inte passar!? kram