fredag 25 april 2008

Helg!!



Å, vilken skön känsla! Jag skulle egentligen varit flexledig hela dagen idag men det var så mycket att göra på jobbet så det gick inte. Men vid 14-tiden kunde jag sluta i alla fall :-) Huset är nystädat (Mattias fixade igår), kycklingen ligger på marinering i kylen inför kvällens grillning, ute är grönt och skönt och vid garaget tvättar Mattias våra bilar. Laddat för en myskväll senare, kan det bli mycket bättre? Nä, tror inte det. Imorgon drar vi mot Skåne igen, precis som förra helgen då Mattias hade tävling i Knutstorp (se bilder nedan!) Imorgon ska vi se Mattias kusin Petri köra rallycross, på eftermiddagen ska vi besöka en kennel som vi eventuellt får köpa en Cavalier från. Imorgon kväll åker vi till Malmö där två av mina syskon bor. Ut och äta och umgås. Vädret ska tydligen fortsätta vara fint, kanske inte riktigt så bra som det varit i veckan
men uppehåll i alla fall. Trevlig helg!
Den blå är Mattias bil :-)
Mattias och hans kusin Petri funderar på varför
motorn blir så varm varje race.....
Vår altan, som gjord för grillning!

2 kommentarer:

Elin sa...

Å vad fint ni har det! :) Måste vara härligt att bo i hus. Längtar så till den dag då vi kan göra det.
Hoppas er helg är bra. Jag kom nyss hem från Jeppes match. De vann till slut med 3-2. Underbart! Jag och Louise satt verkligen och hade det gott i solen :) Många kramar till dig

Anonym sa...

Nu har jag lyckats hitta din blogg :) Väntar nu på att du ska lägga ut lite härliga bilder sen Liseberg ;)
Ha det toppen så ses vi, kram!