tisdag 22 mars 2011

Tisdagstema viktigt


Det var ett tag sedan jag bloggade om tisdagstema men idag var det ju temat "viktigt" och då bara kunde jag ju inte låta bli. Vad som är viktigt för mig i livet är inte så svårt att tala om; Mattias, familjen, vännerna, vovvarna, bloggvännerna, ett bra jobb och att få ha det bra tillsammans, då mår jag bra :)
Senaste åren har man ju förstått hur viktigt det är att ha underbara människor i sin närhet som bryr sig om när man har det jobbigt. Människor som peppar, stöttar och tröstar när sorgen är tung att bära. Ni är viktiga för oss, tack för att ni finns!
Inatt ska jag jobba igen så vi ska gå och vila en stund strax jag och tjejerna. Vi var ute i skogen en långrunda innan, så skönt det var! I morse åt jag faktiskt frukost på altanen, visserligen iklädd fleecefilt och fårskinnstofflor men ändå... våren är ju här!! Därför passar det väl bra med ett vårigt hjärta på bloggen idag? ♥

1 kommentar:

Luiza sa...

Det passar alldeles utmärkt med ett hjärta =)!!!

Klart att vi finns till för varann, för det är precis som du skriver, så oerhört viktigt!!!

Utan er bloggvänner vet jag inte vad jag hade gjort...Jag är så oerhört tacksam att ha er.

hoppas du får en skön vila och en underbar arbetsnatt.

Kram