torsdag 27 augusti 2009

Goa vänner



Denna veckan har varit fullt upp med besök här hemma. I söndags mitt på dagen var min och Mattias familj här eftersom jag firade födelsedag i måndags. Senare på söndagkvällen kom Petri och Jessi hit, vi åt thaimat och pratade om Crosscart, min Mattias och Petri har lite funderingar på att köpa en crosscart ihop och tävla lite nästa säsong. Måndag och tisdag natt jobbade jag och på onsdag eftermiddag åkte Mattias och hans familj till Norge för race. Jag och tjejerna (Leia och Lady) åkte upp till Lid och testade på lite hinder på agilitybanan och det gick riktigt bra. Leia gjorde alla hinder utan problem och Lady gjorde ett par lägre hopphinder och tunneln, hon är ännu för liten för att prova A-hindren tycker jag. Leia var så himla smidig på banan och hon kan nog passa till agilityträning! Hoppas bara det blir någon kurs i höst i Gnosjö :-) Lady däremot blir det nog lydnadsträning med till våren, hon är väldigt duktig på att lyssna och är snabb att lära sig. Ikväll har jag haft några tjejer från jobbet här på middag, väldigt mysigt och många skratt blev det! Imorgon ska jag baka bröd och sen är det dags att jobba på kvällen :-)
Petri, Jessi och tjejerna har tydligen fått varsin stol på altanen...
Nä, vi vet att vi inte får göra så här i vanliga fall, bara när
vi har gäster som älskar hundar!

"Syrrorna" Elin och jag

Tilla och Ulrika


















2 kommentarer:

Anki J. sa...

Grattis Grattis så här lite efter åt ;)
Kramiz

Linnéa sa...

Åh! Missade förstås din födelsedag i måndags! Ett stort GRATTIS!!!!!!! KRAM!