fredag 21 augusti 2009

Fredagsmys




Tänk vad mycket man uppskattar att ha fredagsmys med lilla familjen när man jobbar var tredje helg, vilket blir nästa helg för mig. Nu har jag jobbat ett par nätter den här veckan och det har gått bra, tillbaka i rutiner vilket känns skönt, hade nog blivit rastlös av en längre semester... Imorgon blir det chokladprovning i Jönköping, det är egentligen present till farfar som fyllde 90 år i februari från alla hans barnbarn men det har inte blivit av än. Ska bli väldigt spännande att se hur detta går till! Imorgon kväll ska de som varit med på chokladprovningen träffas hos mina föräldrar och på söndag kommer gänget hit på middag. Fullt upp blir det men mysigt att träffas! Ska väl försöka gå upp ganska tidigt imorgon och måla på garaget, har ju varit lite tråkigt väder den här veckan så det har inte gått att måla alla dagar. De små lurviga sover redan gott som ni ser, de har busat hela eftermiddagen. Ha en himla bra helg!

Så här såg det ut när dräneringen grävdes runt huset...

...och nu ser det ut så här, likadant på baksidan, bara

att så gräs nu och platta till!

3 kommentarer:

Frida sa...

Va fint de blir runt huset! kommer bli kanon sen när gräset kommer.
Allt bra annars med er och vovvarna???

haft en bra vecka? min har varit fullbokad som vanligt... fattar inte hur jag ska hinna med allt man vill göra hahaha

KRAM KRAM gumman

Anki J. sa...

Vilket härligt kort på sötnosarna! Det kommer att bli fint runt ert hus igen när gräset är sått och uppkommit. Skönt att ha det gjort!
Kram

Frida sa...

Hahaha ja kan tänka mig att de gillar att busa runt i sanden elle jorden :D hehehe

Lät som en toppen helg ju! Chokladprovning va var det nån stans?

Vi var på bio, Ingloreious basterds den var ok men inte min favvo film precis.
Annars tränat och så bara :)

Ja lätt att vi måste! fattar inte va veckorna tar vägen... vill ju ha tid till allt.
men bara säg till när du kan så bokar vi in en dag :D hihi

KRAM KRAM