söndag 15 juni 2008

Titta så stor jag blivit!


Har precis varit och hälsat på Leia igen i Skåne. Hon är nu 6 veckor och mycket har hänt sedan vi sist såg henne (då var hon 3 veckor). SÅ roligt att träffa henne mellan hon var liten och tills vi får hem henne. Vi satt och myste ett par timmar och hon pussade oss och sov i våra knän. En riktig mysig tjej! Men busig också, så fort de andra valparna gjorde något skulle hon vara med... Det är nu två veckor kvar imorgon tills vi ska hämta henne.
Helgen har annars varit väldigt lugn för våran del, bara varit hemma och njutit. Kändes väldigt skönt eftersom det är några veckor kvar att jobba, lite drygt två för Mattias del och fem för min del.
På fredag blir det midsommarfest i Hagshshestra med kompisar, fyra par blir vi. Jag och Emelie ska laga mat och grabbarna skulle fixa dricka. Ska bli väldigt trevligt! Förra årets midsommar jobbade jag hela helgen, detta året går jag inte på förrän lördag kväll. Kram godnatt!

Man kan sova hur som helst, bara man är tillräckligt trött.....

Mat hos mamma Gretha

Leia hos mig

Bus med syrran Sweety



Hos blivande husse

Här om dagen gick korna och betade precis jämte vårt garage, vi bor verkligen på landet!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fin hon är lilla Leia :)

Elin sa...

Klart ni får hälsa på eller att vi käkar eller fikar i stan, beroende på tid och sånt! Hör av dig när du vet när ni kommer! Skulle vara skoj att hälsa på er också... Ska verkligen försöka få till det snart!
Nu har jag sommarlov, men sitter nu på mitt jobb - jobbar som vanligt som receptionist på sommaren. Ett bra sommarjobb :) Kram

Emilia sa...

Hej! Tack för din fina kommentar på min blogg! Att fotografera bröllop är något bland det roligaste jag vet! :D

Söt hund du har!

// Emilia