tisdag 10 juni 2008

3 veckor kvar igår

Tills Leia flyttar hem till oss och längtan blir bara större och större efter henne! På söndag ska vi hälsa på henne igen, härligt! Bilden ovan skickade Anki (uppfödaren) igår. Imorgon ska vi till Ullared en sväng och inhandla en del som behövs till Leia, bland annat någon bur till bilen och koppel. Den här veckan har jag tagit semester så jag är ledig må-ons, ska måla staketet på framsidan bland annat. Bäst att göra det innan vi sätter upp nät för Leia intill staketet, blir lite krångligare om man skulle vilja måla sen. Tanken är att vi ska göra en inhängnad på framsidan så hon ska kunna springa lite fritt där. Hon ska inte behöva vara i koppel när hon är hemma på tomten. Till helgen åker vi nog en sväng till Halmstad om det blir fint väder, det blir fredag till lördag i så fall och på söndag ska vi hälsa på prinsessan. Idag är det mulet ute och imorgon eller torsdag kommer det nog regn, första gången på nästan 2 månader. Men det är efterlängtat från min del, och potatisens i landet ;-)

1 kommentar:

Elin sa...

Å vad mysigt med en liten vovve!
Mamma Mia i höst får nog jag och Jeppe lägga på is. Vi kan liksom inte planera just nu efterom han är på väg till EM och jag inte i Sthlm. Men vi vill gärna träffa er när ni väl kommer upp. Vi kan väl få bjuda hem er på middag eller nåt sånt? Men musikalen går inte vi på...

Hoppas sommaren har börjat bra! KRAM