torsdag 23 februari 2012

Våren är sannerligen välkommen!


Visserligen med raggsockor (stickade av Mattias söta moster i Finland) på fötterna och en fleecefilt runt mig men i förrgår blev det premiär på altanen! Solen tittade fram och det droppade smältvatten från taket på altanen. Äntligen!! Idag satt jag och tjejerna där en stund igen och nu är nästan all snö borta. Det regnade större delen av gårdagen och inatt. Det gör faktiskt ingenting att snön är borta på marken (syns lite på nedersta bilden). Våren är på väg och den är sannerligen välkommen. Vintern har varit lång, seg och ganska ledsam. Nu går vi mot ljusare tider och förhoppningsvis ljusare stunder :) Ser väldigt mycket fram emot helgen då vi ska umgås med kompisar både fredag och lördag kväll. På dagen på lördag blir det även hockey med Mattias föräldrar samt en bit god mat. Imorgon på förmiddagen efter jag varit på gymmet ska jag till goa vännen A på lite fika och mysa med hennes goa barn, längtar efter alltihopa!

Knähundarna



Tja!

1 kommentar:

Mitt liv som fru L sa...

Åh det är så skönt att våren är på G! Bästa årstiden tycker jag.
Kram <3