torsdag 16 juli 2009

Arbetsmyror och latmaskar



Matte och Husse tycker att jag sitter lite knasigt nu när mina ben växer i en rasande fart men jag tycker att jag sitter så fint jag kan, eller hur? I veckan har vi grejat här hemma, eller ja, Husse och Matte mest, jag och storasyster har ju semester så vi busar och sover mest som vanligt.

Innan helgen lämnade vi in bilen för polering i Gislaved
och den blev ju jättefin!

Husse har varit flitig med att tvätta garaget igen inför
målningen som ska ske snart om det blir bra torkväder.

Vi slöar mest i skuggan

Nu jobbar Matte helgen som kommer och sedan åker vi
på race på onsdag och är där till söndag och sen åker
vi till öland en vecka, härligt tycker vi då vi vet att de
har hundbad på böda sand :-) När vi kommer tillbaka
vet vi att huset står kvar för vi ska ha väldigt snälla
husvakter som bor här!

1 kommentar:

Anki J. sa...

Hahaha så söt Lady är med den "konstiga" sittställningen.
Själv blir jag återigen sugen på att spara en liten från någon av valpkorgarna här och jag som hade intalat mig själv att vänta tills nästa år;)
Har försökt att fota Lizas valpar i kväll som faktiskt redan har fyllt en vecka men det är inte lätt att ta kort för de envisas med att snurra run hela tiden :D
Kram