söndag 22 april 2012

Den här kombinationen då?

Kan den ge en bebis tro? Nytt inför detta försök är Trombyl som förhoppningsvis gör att embryot lättare fäster i livmodern. Återföring beräknas om lite drygt 2 veckor. Tänk om det kunde funka nu? Är så trött på det här samtidigt som energin för att kämpa finns! Vill passa på att tacka er för kommentarerna på förra inlägget om adoption. Många av er råder oss till att sätta igång processen. Just nu finns varken känslan eller orken för det. Det andra som vi går igenom tar tillräckligt med kraft. Dessutom känns det på något vis oärligt. Ger vi oss in i en sådan process vill jag känna att jag gör det med hela hjärtat och att jag lämnat IVF- världen bakom oss. Att gifta oss är något vi tänkt länge men vår tanke har hela tiden varit att få slå ihop bröllop och barndop... Inte så lätt att ge upp den tanken. Vi får ta detta försöket först helt enkelt så får vi se hur vi gör med det andra sen.

6 kommentarer:

Mitt liv som fru L sa...

Jag hoppas och tror på det vännen! Glöm inte armbandet bara ;)

Ni gör helt rätt i att inte gå in i adoptionsprocess tycker jag, du/ni är nog inte där än. Som du säger har så har Ni inte lämnat IVF-världen än. Så länge Ni orkar kämpa på och hoppas på ett eget barn är nog inte adoption rätt för er.

Njut och vila upp er den sista tiden inför nästa försök!

KRAM C

Längtan sa...

Håller alla tummar jag har för att det ska fungera den här gången!!

Kram

Linnéa sa...

Hoppas hoppas hoppas att det äntligen ska funka nu!! Många kramar!!

Elin sa...

Jag håller mina tummar för er Maria, det hoppas jag att du vet! Stor kram och lycka till kära ni!

ettvanligtliv sa...

Hoppas att detta är den rätta kombinationen. Allt lycka till nu vännen!
Kramar!!!

F sa...

hoppas och hoppas för er skull!
kram