fredag 5 mars 2010

Vårkänslor



Även om vi har ett ganska tjockt snötäcke kvar över Sverige så värmer solen på ett annat sätt nu, den tränger in genom fönstrena och värmer på kinderna när man är ute och går. Vovvarna letar upp solen i rummen under dagen också, ser så skönt ut när de ligger och värmer sig och bara njuter. Jag kan inte säga annat än att livet bara är härligt just nu på alla sätt, njuter av varje stund och det är ju extra lätt när vädret visar sig från sin allra bästa sida :) Är fortfarande ute och går ungefär en timme om dagen och sen sätter jag mig en stund i solstolen på altanen, där är det precis lugnt och stilla, bara fåglarnas kvitter man hör, underbart!
Igår var jag på Alice i Underlandet tillsammans med Linnéa, en kär vän och fd jobbarkompis. Filmen och maten efter var toppen och så var sällskapet såklart, du gör mig glad!! I helgen jobbar jag och så mycket mer intressant händer nog inte förutom buggkurs och celloövning på söndag när jag vaknat :) Ha en väldigt trevlig helg alla och gå ut och njut av solen!
En video på när Leia o Lady är ute på altanen för första gången i år och busar finns här.....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nej nu är det inte uppdaterat sen i Fredags... Skärpning! ;-)

maria sa...

Haha, inte så konstigt kanske med tanke på att jag har jobbat hela helgen. Men ett nytt inlägg kommer under dagen :) Vem är du Anonym?

maria sa...

Jaha, såklart min härlige sambo som var tvungen att dummma sig lite :)