söndag 28 mars 2010

Ser framåt


Nu är jobbarhelgen gjord och i veckan som kommer har jag jobbat in en del innan så jag jobbar bara tisdag kväll, så helt underbart!! På tisdag ska jag in på ultraljud och kolla om nässprayen haft avsedd effekt på mina hormoner och äggstockar. Resten av dagarna i påskveckan ska vi träffa många goa vänner och våra familjer och bara ha det mysigt :) Mattias är ju ledig en dag extra åtminstone så det är ju lite lyxigt! Känner att tiden går så fort nu och vi hittar på mycket roligt, helt plötsligt sitter vi väl där i Linköping och har plockat ut många fina ägg förhoppningsvis och undrar vart de där veckorna som vi trodde skulle bli så sega tog vägen. Preliminärt plockar vi ut äggen v.15 så det är ju verkligen inte alls lång tid kvar! Pirr pirr, undrar hur det ska gå.... Vi hoppas såklart fortfarande och är optimistiska men vågar verkligen inte hoppas för mycket. I eftermiddag när jag vaknat blir det buggkurs och sen myskväll med lilla familjen, film och lite god mat, har inte sett sambon på hela helgen men nu äntligen får vi en liten bit av helgen tillsammans!

1 kommentar:

Frida sa...

Åh vecka 15 är ju snart!! *ler* det kommer gå snabbt ska ni se :D
Härlig söndag ni verkar ha idag, sj ska jag städa fabriken, tvätta bilen och dammsuga den. Sola tänkte jag med försöka hinna med. Och en promenad med Enzo.
Blev ingen igår med lillisen för det började ju åska och blixtra och ös regn...
Konstigt väder att sånt är redan nu.
Kram kram