tisdag 23 mars 2010

Rapsolja för torrisar


Har sedan ungefär en månad tillbaka använt apotekets Aco Sense & Care Rich Care Handcream och den är bara lööövely! Jag är vintertid en riktig torris när det gäller huden, eller var kanske man ska säga för sedan jag började använda den här samt bodylotion i samma serie så är torr hud ett minne blott. Förut med andra krämer har huden hållt sig fin ett par timmar efter man smörjt in den men nu är man fin många timmar :) Tack för tipset Emelie!!
Imorgon eftermiddag ska jag och min kära mor åka till Trädgårdshandeln i Stret utanför Anderstorp och handla lite fina tête à tête, pärlhyacinter och penséer till krukorna på trappen. När man gjort det är det verkligen vår! Snön smälter allt mer och inom en vecka kommer den att vara helt borta verkar som det som om man ska tro väderleksrapporterna :) Luften är annorlunda nu också, mer klar på något vis, det märkte jag ikväll när jag var ute och gick. Sköna vår, välkommen!!!

2 kommentarer:

Anki J. sa...

Den skulle jag oxå behövt prova. Är en riktig torris ;)

Elin sa...

Håller med den handcremen och hucremen är bra! :)
Visst är det härligt att våren liksom är här! vi åker visserligen till fjällen nästa vecka, men när vi väl kommer hem igen får gärna snön vara väck :) Kram på dig