fredag 12 mars 2010

Helg :)


Jag är fullkomligt förvånad, verkar inte känna av så mycket biverkningar av nässprayen! Så härligt att få må bra, speciellt eftersom jag nu har ledig helg! Idag bakar jag bröd och gör storkok på köttfärssås, alltid lika skönt att ladda frysen. I eftermiddag tänkte jag springa en runda innan det är dags för mig och Mattias att möta upp mina föräldrar och systrar på Vita Huset i Gnosjö och äta middag tillsammans. Senare kommer alla hit och äter tårta som jag har bakat. Min kära pappa fyllde 55 år i tisdags så vi ska passa på att fira honom lite själva innan släkten kommer på söndag då det blir kalas innan jag ska iväg och jobba natten. Imorgon ska jag och resten av cellisterna ha konsert i en kyrka i Växjö och sen gå ut och äta middag tillsammans, ska bli jätteroligt men det är lite nervöst som alltid inför spelningar.... Mattias är snäll och ställer upp med skåpbil och som chaufför! Instrumenten tar ju ganska mycket plats (9 st cello), ibland undrar man ju varför man inte kunde valt t.ex en liten flöjt istället! Helgen kommer att gå superfort men jag ser fram emot allt :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!
Gick in på din blogg första gången idag. Ser att ni också går på RMC i Linköping! Spännande! Jag och min man gå också dit. Är inne på min tredje sprutdag och har sprutat sen 11 feb. Hoppas allt går för er!
Kram Lily

maria sa...

Hej! Tack :) Va spännande att ni börjat med sprutorna redan! Lycka till :)

Fr sa...

Va skönt att det inte är några kännbara biverkningar vännen.
Va duktig du varit idag!

Ha en mysig helg ;)

Ja jag håller på att trixa lite med bloggen, försöker lära mig lite kodning haha
Kramar om!

Anki J. sa...

Skönt att du mår bra av sprayen och håller tummarna för en lyckad spelning men det blir det väl alltid? ;)
Kram

Frida sa...

Hoppas ni hade en bra dag igår med, fick smset ska kolla med Johan men tror absolut inte vi har något annat planerat så vi kommer nog ;) hör av mig i eftermiddag.
Ha en bra dag så länge
Kram kram vännen