måndag 1 mars 2010

Skön helg!


Vi har haft en helskön helg :) I fredags var Rainer, Tintin och lille Nemo här på kvällen, vi åt tacos och kollade på Let´s dance. I lördags var jag och Mattias i Jönköping, gick en sväng på A6 och hittade faktiskt en klänning som passar bra nu i vår när vi har ett par kalas att gå på. På kvällen åt vi god mat på Dal Baffo och sen var vi på bio "I love yu Philip Morris", en sevärd film, rolig och mysig! Igår var Malin, Pierre och lille Dylan här på fika på förmiddagen, på eftermiddagen var vi på bugg och sen kikade vi på film här hemma. Mattias är verkligen sååå duktig på att bugga nu och igår lärde vi oss ganska många nya turer, det börjar bli ganska avancerat nu men det klarar han galant!! Idag har jag varit och veckohandlat, tvättat, gått en timmes promenad ute i snön och ska snart lägga mig och vila en stund innan jag ska åka till Värnamo för en timmes massage innan jobbet, skönt!

3 kommentarer:

Frida sa...

vilken toppen helg! ;)
skönt att hinna med så mycket innan jobbet, hade jag med velat göra... har inte ens hunnit städa ordentligt i veckan som var... får ta tag i det i veckan istället.
Ikväll blir det spinning och core för min del.
Ha en bra eftermiddag och natt sen.
Kramar

Anki J. sa...

Vilken helg ni har haft....

Tack för lyckönskningarna. det kunde ju ha gått bättre (blivit etta ;)) men är jätte nöjd med min lilla tjejs kritik. Nu tar vi nya tag inför Malmö där konkurrensen är större. Ev ska jag anmäla Agnes och Inez till en mindre utställning i Bollerup som är i påsk.
Så sött kort på era små godingar!
Kram

Ea sa...

Det är riktigt surt!
Vi hade backup innan på GKC men jag har använt mig av det innan och då fick jag tillbaka helt fel saker, dokument ifrån ettan exempelvis. Nu har de tagit bort allt vad backup heter för det funkade inte som det skulle. Istället har de sagt åt oss att vi måste göra backup själva, men dum som man är tänker man att det inte händer mig...