torsdag 4 mars 2010

Njuter av solen!



Vilket fantastiskt väder vi har fått! Fortfarande en halvmeter snö men vägarna börjar bli snöfria och skaren kan vovvarna gå på. Vi har varit ute mycket sista dagarna och promenerat, underbart! På bilden längst upp sitter damerna i soffan och njuter av värmen, bilden nedanför är på Mattias och Lady på promenad. Den här veckan och nästa jobbar jag mycket, bara ledig idag, sen jobbar jag natt i helgen och så måndag kväll, tisdag och onsdag dag så det är nödvändigt att prioritera att vara ute de stunder man är ledig. Idag ska jag på möte på jobbet, tydligen något nytt system som de ska ha ordna medicinerna i förrådet, enligt någon kod istället för som nu i bokstavsordning. Kan ju vara bra att lära sig så man inte är helt vilsen sen när de inför systemet. Igår var jag på hjärtmöte, alltid intressant med nya råd och rön om hjärtsjukdomar, bra att bli uppdaterad. Ikväll ska Mattias och hans bror på Hockey, jag ska på bio med goaste Linnéa, vi ska se Alice i Underlandet och sen äta lite mat. Längtar massor, hon är verkligen bara så go den tjejen!! Nehepp, lite frukost och sen ut i skogen :) Ha en riktigt bra torsdag!

Vår baksida

Lady i full fart!

Leia tar det gärna lite lugnare på morgonen :)

2 kommentarer:

Frida sa...

Åh då kanske man ser er i jkpg idag ;) vi ska med ut och äta lite :D va ska ni käka? innan eller efter hockeyn?
Och vilka härliga bilder!!
Kramisar

Linnéa sa...

Åh! Du är väl för rar, du! :)