onsdag 29 september 2010

Underbara höstdagar




Jag kan bara inte låta bli att vara utomhus så fort jag får en stund över, det är ju helt ljuvligt ute! Igår var vi ute hela lilla familjen och vovvarna mår verkligen som bäst när de får springa lösa i skogen. Man njuter av att se dem njuta :)
Idag när jag vaknade åkte jag runt med alla tupperwareprylar från partyt, passade på att stanna på en fika hos goa vännen Anna i Hörle, alltid så mysigt att träffa dig!! Ikväll blir det Idol och den nya komediserien på Tv4 samt förberedelser inför imorgon då vi åker till Mantorp med husvagnen, årets sista racehelg!

En riktigt slö och nöjd liten Leia i soffan igår kväll :)

2 kommentarer:

Luiza sa...

Ja, visst är det underbart att få vara ute nu!
Jag tycker nog att det är en av de bästa tiderna just nu, innan det blir för kallt.
Luften är så frisk och behaglig på något sätt!

Jag vill tacka för den fina komplimangen =)! Visst ser det ut som 2 olika människor på bilderna, haha.
Jag kan sitta och titta , och undra hur jag tillät mig att bli så överviktig, jag vet och kommer ihåg att jag inte alls mådde bra.
Jag hoppas att jag aldrig behöver bli så ohälsosam mer i mitt liv, å andra sidan får detta program mig att inse ett och annat!
Man lär sig något av denna resa!

Ha en fin kväll/natt!
Kramis
Luiza

Anki J. sa...

Ja, det är så härliga höstdagar nu även fast jag igentligen gillar vår/sommar bättre. Men gillar den höga, friska höstluften.
Leia är så lik sin mamma när hon ligger i soffan helt avkopplad o sover... Goa lilla hund!

Kram på er