söndag 12 september 2010

Så bra det blev!


Nu är nya ytterdörren på plats, Mattias och hans kusin Rainer fixade det så bra i lördags när jag sov efter att ha jobbat. Tänk, jag har velat ha den dörren länge och nu sitter den äntligen där. Hallen och huset fick ett helt nytt ansikte! Nu ska det bara på lite lister på utsidan och så ska vi måla teglet runt dörren och så småningom renovera färdigt verandan... man blir aldrig arbetslös när man har hus i alla fall.
I veckan som kommer är jag ledig alla dagar utom måndag och fredag då vi har utbildning med jobbet. På tisdag åker jag och Mattias mamma till Ikea, jag ska inhandla nya tv-möbler och så träffa goa vännen Linnea på A6 :) På onsdag ska jag och min kära mor ha Tupperwareparty här, ska bli väldigt roligt!

Gamla dörren (bild från dec-07)

Leia övervakade arbetet :)

3 kommentarer:

Jenny sa...

Tack så mycket! :)
kram!!

Frida sa...

VA FINT det blev med den nya dörren!! Det gör jätte mycket på ett hus!

Ja de var hos Peter men de var 6 grabbar som höll i festen :D Bar hade dem snickrat ihop nu i sommar och den var jätte fin!
Kan inte komma på onsdag men kommer gärna ut en annan dag och går lite :D
Kramis

Lina sa...

Vad fint det blev, hela hallen ser större ut. Ha en fin vecka! Kram