torsdag 16 september 2010

Tupperware




Igår hade jag goa vänner här på Tupperwareparty. Jag och min kära mor slog ihop våra partyn och var värdinnor båda två, smidigt :) Vi var ungefär 20 personer sammanlagt och Mattias fixade mat åt oss, så skönt att inte behöva tänka på sånt utan bara kunna umgås ♥! Det blev en trevlig kväll och en hel del beställningar av smarta produkter. Idag skulle jag egentligen varit ledig men ska jobba extra ikväll, helt okej. Imorgon har jag utbildning på jobbet men i helgen är jag ledig, ska bli underbart att få sova två nätter jämte Mattias för första gången på 3 veckor ♥. Han har ju också jobbat natt nu några veckor och på helgerna har han antingen varit på race eller så har jag jobbat och han varit ledig...
Bäst att laga lite lunch nu kanske, lax och stuvad vitkål låter väl inte helt fel?

De små har fått en ny bädd i hallen, hoppas inte de börjar tugga på den här också bara...

Inga kommentarer: