tisdag 7 september 2010

Premiärtur för bröderna


Mattias och hans bror Markus köpte en motorbåt förra veckan och idag var det premiärdags. Den funkade riktigt bra, de var ute och körde en bra stund och var så nöjda när de kom tillbaka, så roligt att se dem så :) Markus hade med sig smörgås, riktiga livsnjutare det där! Senare fick jag följa med på en runda också, så härligt att bara kunna åka ut på sjön en tur! Nästa vecka har de planerat fiske någon dag, man kan ju alltid hoppas på någon god fisk till middag.... Dags att åka till jobbet, imorgon när jag vaknat ska jag åka till mina föräldrar, jag och mamma ska ut i skogen med vovvarna, härligt!

Båten på väg i...

Mattias ser riktigt nöjd ut :)

Markus justerar motorn

1 kommentar:

Frida sa...

Va härligt med båt :) hoppas på många fina september dagar nu så ni kommer ut med den.
Får nog bli en promenad i helgen istället Mia, tors är det lite körigt... :( är inte hemma förrän efter 19 tiden
Hoppas det inte gör något. KRAM KRAM