måndag 17 oktober 2011

TACK!




Tusen tack för alla mail och kommentarer på mitt inlägg "Nyfiken" där jag frågade om ni som läste ville lämna en kommentar eller skriva ett mail och berätta vilka ni är som läser min blogg. Detta gjorde mig väldigt glad!

Måndag idag igen, ibland känns det som om veckorna bara har måndag och fredag, måndag och fredag. Tiden går så fort! Om ca 3 veckor är vi i Göteborg igen och det känns alldeles lagom! Började med provera nu i helgen för att få mens någon gång nästa vecka. Har hämtat ut alla mediciner också och det blev en riktigt stor kasse men det är skönt att slippa sitta o vänta flera omgångar på apoteket, väntetiden brukar vara runt 45 minuter/gång....

Jag känner fortfarande att jag mår bra och har mycket energi, jag är väldigt tacksam att detta håller i sig. Sen vet man inte hur länge det kommer att vara så, speciellt om nästa behandling inte innebär någon graviditet men det känns som ett bättre utgångsläge att ha energi inför detta än att inte ha det. Skulle jag nu bli gravid så kanske energin blir mindre av naturliga orsaker och det känns helt ok ;-)

Igår eftermiddag hade jag o mina Tupperwarekollegor en riktig stordemonstration i Gislaved och det var så kul, vi sålde bra och det var så roligt att få jobba ihop :) I början av december gör vi likadant igen, kul! Nu ska jag packa om väskan från igår till ikväll för då är det dags för demonstration igen.

Till sist vill jag gratulera goa Luiza som efter 11 års kämpande äntligen har en liten pärla i sin mage, det är helt underbart och vi delar er glädje!! ♥ Ha en härlig måndag allihopa!

1 kommentar:

Luiza sa...

Hej vännen.
Vad skönt att du fortfarande är pigg och mår bra.
Hoppas det håller i sig hela vägen.

Ja, det blir ju en del mediciner som får följa med hem.
Mina står kvar i kylen, helt oanvända...och förhoppningsvis kommer det förbli så.

Tack för att ni delar vår lycka!!!
Det är helt fantastiskt och overkligt.

Hoppas du får en bra kväll.
Kramar i massor.