onsdag 23 januari 2013

BF och sista inlägget

Idag den 24 januari 2013 var Love och Ludvig beräknade att födas. Våra två små prinsar som nu är mer än 2 månader "gamla". Ibland får jag nästan nypa mig själv för att förstå att allt detta inte är en dröm utan att de faktiskt finns och att de är våra de här små liven som är hela vår värld!
Hälften mig och hälften Mattias var tydligen en bra kombination ändå.
Äntligen är vi i mål efter så många år och så många tårar. Resultatet av allt kämpande ligger i våra famnar och sover. Undrar vad de drömmer om?! Troligtvis mat, det är ju en ganska stor del av deras liv för tillfället.
Som sagt, vi är i mål och det känns som om det är lagom för bloggen att gå i mål och göra ett sista inlägg. Bloggen har varit en underbar ventil och hjälp de här åren för att inte tala om era underbara kommentarer, tack!!
Nu är vi som vilken småbarnsfamilj som helst som inte hinner med en blogg på samma sätt. Dessutom tror jag inte att intresset för att läsa om BVC-besök, trotsåldrar och bebisgos är lika stort som att läsa om ivf?
Kanske har jag fel men det är ju sånt alla gör och upplever även om de inte skriver om det. Sen tänker jag på våra barn också, de har inte i nuläget möjlighet att säga att de inte vill att jag skriver om deras utveckling på en blogg så därför tar jag det säkra före det osäkra och låter bli även om de skulle tycka att det var ok senare.
Från djupet av mitt hjärta TACK för all stöttning de här åren, tack vare er kända och okända människor så har sorgen varit lättare att bära.
Aldrig någonsin ska vi glömma den resa vi gjort och aldrig någonsin ska vi ta våra barn för givet. Aldrig. Ett inlägg som avslutar bloggen helt kommer i juni efter vårt bröllop och barnens dop såklart!




Morgongos :)



Ludvig



Love

Många många kramar till er alla!!

15 kommentarer:

k. sa...

TACK till er för att jag har fått följa eran resa!! massa kramar!

Anonym sa...

Massor av kramar till er ALLIHOPA
Nissaforsarna!!!

Therese GBG sa...

Men va vad är detta för tråkiga nyheter :-( Förstår er men man kan ju välja vad man delger och man behöver inte visa bilder på barnen för ofta om man inte vill! Blev alldeles förvånad! Är ju nu det börjar. Men det är ju ditt beslut. Kommer sakna att läsa om er dock och jag tror du kan ångra när barnen blir större att du inte bloggar eftersom det blir fantastiska minnen. Jag ångrar det jättemkt. Men jag önskar er all lycka och välgång i livet! Det har varit jättekul att följa er! Själv ska jag testa imorn och se om det finns någon där inne ;) Varma kramar till er!

Anonym sa...

Tack för en mysig blogg! Jag önskar er all lycka i framtiden!

BTW, fick min egen lillprins i måndags. 3245 gram och 50 cm lång, helt underbar! :)

Kram / Minime85

mamma till 3 och mormor till 10 sa...

Massor med kramar och tack för denna tiden.

Hälsningar Trelleborg

Therese GBG sa...

Nu när du slutar blogga vill jag bara säga att jag fick ett svagt + imorse. Bim på söndag. Har starka gravidsymtom så det känns faktiskt verkligt! Ha det så bra med er fina familj.

maria sa...

Grattis! Va roligt :) önskar er lycka till med det nya lilla livet!
Visst har du rätt i att man kan ångra sig sen att man slutade blogga men det finns ju andra sätt att dokumentera barnens uppväxt på än att skriva om den på nätet! :)

Du + jag och framtiden sa...

Önskar er all lycka! Jag ser fram emot kommande inlägg om dop och bröllop! Det är fantastiskt roligt, bådadera! =) Ta hand om er!

(Även jag kommer sakna ditt skrivande)

Kram kram!

Linnéa sa...

Åh! Fina fina fina killar!
Jag hade gärna fortsatt läsa om livet som tvillingföräldrar mm. men förstår helt din tanke med att låta barnen välja själva var de finns på nätet. (Har själv valt att inte publicera bilder på E på bloggar eller tydligt på fb.) Hoppas på uppdateringar via fb så ofta du hinner och att ni passar på att njuta nu så mycket det bara går! Många många kramar och tack för din den inblick du gett mig, till stöd för flera vänner, i IVF-processen!! Hörs snart!

Evl sa...

Hade också gärna fortsatt att läsa men jag förstår precis. Jag har ju "bara" ett barn och nästan ingen tid alls att blogga. Tack för att jag fått följa er <3 ni är sånna fantastiska människor och jag är så glad att ni äntligen fått era fina barn.
Många kramar till er <3!!!

Anna Hansson sa...

Har varit mysigt attfölja er på er resa, en resa som vi oxå är på.. IVf, än har vi inte löyckats o kanske gör vi det inte heller, men ja har insett att mitt liv med min man o min dotter sedan tidigare är viktigare.
har läst din blogg länge o den har hjälpt i många situationer.
kram o ta hand om er.
Anna

Satu//Me & My 5 Baby Dolls sa...

Hej! Hur mår ni?
Så söta dom är! Mina tvillingar är 2.5 nu:)

E sa...

kram och tack!
Önskar er all lycka <3

Anonym sa...

Mycket informativ post. Tack för att du tog dig tid att dela vyn med oss.

♥ Ninna - VillBliMammaNu ♥ sa...

Så härligt att få höra och se att ni mår gott med era fina prinsar :-) Tack för din hälsning på min blogg, jag förstår din tidsbrist :-) Hoppas ändå få läsa om er i framtiden, någon gång då och då när du känner att det är rätt :-)

Kram Ninna & Pärlan i magen